torsdag 31 januari 2013

Nyklippt!

Gokväll!

Idag har jag varit hos C och klippt mig. Vet inte när jag gjorde det senast, men det känns som att det var ett tag sen sist. Hon fick klippa mycket den här gången, jag är lite less på det långa som bara hänger. Nu kom lockarna fram bättre också.

                                                    

Hann med en liten runda, liten alltså, på Marieberg innan klippningen. Jag hade en kupong från Lindex som jag ville utnyttja. En sån där på 50:- där man får handla vad man vill. Jag behövde nya strumpor så då passade jag på att köpa det.

Jag tittade efter en ny pyjamas till Isan också, men jag tyckte inte att de hade någon fin där så jag gick över till H&M i stället där jag hittade en superfin med Hello Kitty. Isan älskar Kitty! Och vem gör inte det? Köpte några hårsnoddar med Kitty också. De kommer bli populära misstänker jag.


                                                  
Jag hade kunna gått länge och shoppat, för det är ju NU man ska handla om man vill göra fynd! De flesta butikerna hade halva priset på rean. Jag var in på Indiska en sväng, men de hade ingenting särskilt. Sen gick jag in på Ur & Penn och köpte 6 par örhängen för 20:- styck!!! Vanliga, klassiska modeller som passar när som helst.

Ska fota mina fynd i morgon så ni får se, men nu orkar jag inte. Känner mig fortfarande dålig. I natt sov jag nio timmar men var ändå död när Isan ropade på mig. Vad är detta?? Jag måste ju ha någon slags infektion i kroppen som inte vill ge sig. Jag ska gå och lägga mig nu med och kolla på Hela England bakar. Är så trött!

Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar