tisdag 29 juli 2014

Underbara premier i brevlådan!

Hallå där!!

Nu har jag jobbat en fyradagars period och är ledig i morgon! Så skönt!

I morse när jag lämnade Isan på dagis så ville hon inte att jag skulle gå, och hon grät och grät. Det har aldrig hänt förut. Visst har hon varit lite ledsen men ändå gått med på att släppa iväg mig, men idag ville hon inte det och stora tårar rann ner för kinderna. Visst är det fruktansvärt när man måste lämna då? Det känns verkligen som att man överger dem.

Lustigt nog var en av fröknarna och handlade av mig på kvällen och hon sa att det hade gått så bra resten av dagen. De hade ätit och Isan hade ätit bra och sen hade hon varit förnöjd hela dagen.

Det förstod jag egentligen, men det känns ju ändå bra att få höra det.

På måndag börjar hon på sitt vanliga dagis igen, med sina vanliga fröknar. Jag tror hon längtar jättemycket, även om hon trivs nu med, men "hennes" fröknar är verkligen goa.

Både igår och idag har brevbäraren kommit med paket till mig! Premier som jag fått för att jag prenumererat på tidningar, Tara och Sköna hem. Från Tara fick jag en parfym och ett body butter i doften Pink Grapefruit från Body Shop. De doftar helt underbart! Fräscht och lite syrligt men ändå med lite fruktig sötma!


                               Klicka för större bild
                                          Klicka för större bild

Och idag kom ett paket med en handtvål från Molton Brown med doft av Orange och Bergamott, två gästhandukar i aprikost, ett doftljus och en matchande necessär. Jättefina saker till "gästtoaletten"!

                                           
I morgon är jag som sagt ledig. Skulle så gärna vilja åka och bada men väderprognosen säger att det ska bli molnigt (såklart) så jag vet inte om det är lönt att dra iväg nånstans? Ibland skulle det vara väldigt skönt att ha en egen pool så man kan bada precis när man vill. Jag har sett en fin stuga som jag skulle vilja köpa! Så fin så man kan bo där året runt om man vill.

Oj, nu vaknade Isan. Måste gå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar