onsdag 16 juli 2014

Nytt från MIO!

Hellooo!

Ledig dag idag. Eller "ledig" vet jag inte. Vi har varit och provkört en ny bil, samt hämtat ett avlastningsbord från MIO som vi beställde för någon vecka sen. Och nu har jag monterat det och fixat i ordning det. Det blev jättebra!! Bordet heter Smögen och har ett hyllplan samt en avställningsyta och två små lådor. På hyllplanet har jag ställt skrivaren som vi fick av svärmor! Ovanpå har jag ställt en orkidé och några ljuslyktor. Fint!

                         Smögen
Bilen vi provkörde var en svart AUDI A5 från 2011 som hade gått drygt 11000 mil, har jag för mig. Det blev dock ingen affär då försäljaren ville ge oss ett skambud för vår nuvarande bil. Han ville dessutom inte gå ner i pris på den vi var intresserad av. Då får han behålla den, och vi behåller vår. Det är lite som måste åtgärdas på den, men det får vi kosta på den då. Hellre det än skänka bort en bra bil.

             
                                                                         Snygg!

Isan och jag håller antingen på att bli sjuka eller så är vi redan sjuka fast det är lindrigt. Hon snorar och jag har ont i halsen. Hoppas det inte blir värre. Vill inte vabba eller sjukskriva mig första arbetsveckan?!!

I morgon jobbar jag från öppning till stängning. Segt. Men ledig i helgen! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar