lördag 19 juli 2014

Sommarförkylning.

Godmorgon!!

Äntligen ledig! Har haft två lååånga dagar med jour och då är man trött! Igår började jag redan klockan 6:00 och gick till 15:15. Sjukt jobbigt. Jag räknade lite löst på hur många steg jag tar när jag är en dag på golvet och fick det till ca fyra mil i runda slängar. Inte konstigt att man är trött i fötterna och höften.

Som om det inte vore nog så har jag blivit förkyld! Isan började ju på sommardagis i måndags och redan när jag hämtade henne första dagen så var hon snorig. Det verkar som tur är inte bryta ut mer på henne men jag är genomsjuk. Det började med ont i halsen och sen kom snuvan. Grrrr.....Hatar att vara sjuk.

Finns inte mycket man kan göra för att kurera sig heller, bara vila och ta det lugnt. Jaja, det kunde vara värre. Tänker bl a. på flygkatastrofen i Ukraina såklart. Vidrigt.

Jag hade hoppats på bad idag, men jag får nog stå över. I morgon ska vi till svärmor och då tänkte vi ta med badkläderna. Måste bli frisk nu!!

Nej, jag hade inget kul att berätta så jag avslutar nu. Snörvel, snörvel.



                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar