tisdag 3 mars 2015

Dr. Tandis och ombyggnad.



                                                            God morgon!

Ledig idag. Igår jobbade vi över till 0:00 för att bygga om fin kem. Åh, herregud vilken röra!!! Alla sektioner skulle flyttas. Allt ska byta plats. Alla hyllor tömmas, hyllor flyttas och sen fyllas på igen. Jag hann 2½ sektioner på fyra timmar!! Jag är inte avundsjuk på de som började klockan sex i morse.

Sonen ska gå till skolan för första gången på en vecka då han varit hemma med i stort sett alla symptom man kan ha. Dock vaknade han och blödde näsblod från bägge näsborrarna och hade en riktig hostattack. Jag undrar om näsblodet beror på att han är allmänt försvagad? Jag ska åka och handla lite frukt och grönt sen och göra smoothies till honom så han får i sig nyttigheter. Känns som att han slarvar med maten.

Men först ska jag till tandläkaren. Bah. Inte så kul. Brukar dock inte ha nåt hål, så jag är inte orolig. Känns mest som att jag inte har tid, faktiskt.



                                                 

                         Nej, nu är det dags att se till att sonen kommer med bussen. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar