torsdag 19 mars 2015

Nya frukostskålar!



                                                                   Hej!

Idag är jag ledig. Hyfsat skönt. Har dock totalt noll inspiration till att göra nåt. Igår åkte jag till C och klippte mig, och tog sen en sväng till Marieberg och kollade lite.

Jag var in på två butiker som jag aldrig brukar gå in på Nille och TGR. De har massor med smågrejer med allt mellan himmel och jord. Köpte dock ingenting. Har redan allt mellan himmel och jord.

Efter det gick jag till Indiska och tittade på frukostskålarna som jag berättade om. De var riktigt fina så jag köpte åtta stycken. Jag har letat ganska länge nu efter nya skålar och inte hittat några, men dessa gillade jag.

                                            
                                              
Just nu får man köpa fyra stycken men betala endast för tre. Sånt gillar jag! :)

Ikväll var det meningen att jag och min bror skulle åka över till mamma och gratta men nu mejlade han att han har fått förhinder. Jag tror att jag blir galen snart. Ska det vara så himla svårt att få ihop en tid som passar??? I morgon jobbar jag kväll och så jobbar jag hela helgen så då blir det ju inte av. Tur att jag inte hann köpa blommor i alla fall.

Nej, jag tror att jag stoppar Isan i vagnen och tar en promenad till ICA. Jag behöver luft!! Ska inte handla så mycket så det borde funka. Får ta med mig min ryggsäck och en väska att hänga på vagnen. Det känns ju aningen löjligt att ta bilen 300 m. eller vad det kan vara?

Ikväll blir det fläskytterfilé med sås på soja och sambal oelek till middag. Vad äter ni?


                                



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar