lördag 28 maj 2016

Bara en vanlig lördag.



                                                           Hej, svejs lördagskväll!

Idag har jag jobbat. Och igår med. Och i torsdags. Långa dagar. Och då hinner jag inte med så mycket mer. :(

Idag var det riktigt roligt att jobba. Bästa jobbgänget (bara tjejerna), glada kunder som handlade massor. :)
Dagen sprang iväg och jag hann knappt kolla på klockan ens. Cyklade till och från jobbet. Skönt.

När jag kom hem gjorde jag pulled pork med pommes och en sallad och sen har vi bara slappat i soffan.

I morgon är det mors dag. Tänkte ta en morgonpromenad till ICA Maxi och se om jag kan knipa en gratis ansiktsmask och morsdagbukett, om de inte är slut. Ska köpa blommor till mamma också. Ska åka dit efter jobbet i morgon.

Har inte träffat dem på flera veckor! Dåligt. På måndag ska vi åka till mannens mamma och fira henne. Är ledig då så det passar bra eftersom det tar så pass lång tid att åka. De funderar faktiskt på att flytta tillbaka till Örebro igen. Jippie!! Det bästa jag hört på länge!!

                                   Nu ska jag inte sitta här och svamla längre. Ha en fin kväll!!

                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar