måndag 2 maj 2016

Äntligen vååår!



                                                                God kväll!

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat hela helgen. Började morgonen med frukost och bad och efter det tog jag och Isan bussen upp på stan för en grej som jag velat göra ett tag. Berättar mer och ingående om det en annan gång.

                                             

På stan mötte vi upp mannen som tog hand om Isan medan jag gjorde "min grej". Efter det handlade vi lite mat och åkte hem.

Slog in några Traderapaket på eftermiddagen, har rensat lite i Isans garderob, och sen for vi till sonens skola där det var öppet hus. Han och några kompisar spelade och sjöng några låtar. De är riktigt, riktigt bra!! Stannade dock inte på konserten trots att Robert Wells skulle komma. :)

Efter det åkte vi hem och förberedde maten i morgon då Isan ska till skogen hela förmiddagen. Normalt sett brukar de ha en smörgås och en festis med sig men nu ska de äta lunch i skogen! Vi gjorde en sallad med couscous, stekt kyckling, oliver och soltorkade tomater. Blev matlåda till mig och mannen med! Perfekt!

Avslutade kvällen med äggmacka på altanen. Äntligen soool!! Och det ska vara sol resten av veckan!

                                   I morgon är det jobb igen. Då SKA jag cykla eller gå!!!

                                                                            Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar