måndag 16 maj 2016

Cypern eurovision 2016!



                                                        Godmorgon måndag!

Helgen gick fort, jobbade fredag kväll samt både lördag och söndag. Idag jobbar jag också kväll men i morgon är jag äntligen ledig. Och nu kan man börja räkna ner mot semester! Bara sex veckor kvar!!

Skönt att ha nåt att se fram emot. Idag blåste det snålt. :(

Vad tyckte ni om Melodifestivalen då om ni tittade? Jag tyckte inte att vinnarlåten var bra, utan både Australien och Ryssland var bättre, men bäst tyckte jag att Cyperns bidrag var. Tror den slutade på 21:a plats. :(

                                                           Här kan ni lyssna på den! (gör det! :) )

                                              

                                      Nu ska jag strax åka till jobbet! Hoppas ni får en fin dag!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar