måndag 30 maj 2016

Gofika!



                                                      God morgon måndag!

I morse fick jag sova tills jag vaknade av mig själv. Så skönt. Isan sover fortfarande fast klockan snart är halv nio. Hon har blivit en riktig sjusovare faktiskt.

Idag ska vi åka till farmor och fira henne på mors dag. Vi hann inte igår eftersom jag jobbade och efter det åkte vi till min mamma och firade henne.

Min bror och hans familj kom också dit, och vi konstaterade att vi inte setts sen i februari. Sjukt.

Mamma bjöd på massor av goda bakverk och jag kan ju inte låta bli! Dessutom hade jag inte ätit någon "riktig" lunch eftersom jag jobbade 12-15 och inte hade nån rast. INTE bra!! Det blev bulle, dammsugare, kolakaka och som avslutning en bit mandeltårta!! Alltså, jag blev så sjukt mätt!!


                                     



          Idag ska vi bli bjudna på lunch så det blir väl inte riktigt samma svullande, hoppas jag.

Det ska ju bli jättefint väder idag så vi tar nog en promenad ner till sjön också och doppar tårna. :)

                           Nu har sötsnöret vaknat så nu ska vi äta frukost!! Ha en fin dag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar