torsdag 12 maj 2016

Ny blus från Holly & White.




                                                                Hej, svejs!

Sommarvärme idag igen! Och jag som är ledig och allt. Har lyckats pricka in några fina dagar nu! Till helgen ska det bli sämre, men då jobbar jag så det gör inte mig så mycket.

Igår jobbade jag kort dag och cyklade upp på stan efter jobbet. Jag köpte en blus på Lindex webbutik som jag sen hämtade upp i butiken. Köpte två storlekar för säkerhets skull, provade i butiken och lämnade tillbaka den jag inte skulle ha. Smidigt!

                                          
Jag såg blusen på en kund som handlade av mig och tyckte den var så snygg och av en slump så hittade jag den på Lindex hemsida! Den har en guldknapp i halsringningen som inte syns på den här bilden. Passar mig perfekt. Jag använder ju mest guldsmycken.

Idag har vi varit hemma i stort sett hela dagen, tvättat och donat lite och så tog vi en promenad med vagnen till ICA. Isan åkte vagn dit och matkassarna åkte vagn hem. :)

Ikväll blir det Tacotorsdag när sonen och flickvän kommer hem. Mums! Må så gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar