tisdag 21 juni 2016

Lite nytt till väggen!




                                                                     God kväll!

Idag har vi varit lediga igen. Tvättat lite och grejat, Isan och jag tog cykeln till ICA MAXI och handlade kvällsmaten som blev Tacos. Det var väldigt mycket folk där tyckte jag, många verkar redan handla till midsommar.

Det märktes på jobbet också igår. Det var massor med folk där och vi satt två i kassan i stort sett hela tiden. Mycket bra!

På eftermiddagen åkte jag och barnen ut till IKEA för att köpa ny stekpanna. Egentligen mest för att komma ut lite och göra nåt. Speciellt för att få ut sonen utanför rummet. Jag lockade honom med mjukglass! :)

Stekpanna köpte vi samt nya vinglas, eller rättare sagt glas på fot, för så särskilt mycket vin kommer det inte att drickas i dem, men jag tycker att de är fina att duka med!

                        
                                                                    Vinglas Pokal 9:-/st.

Sonen köpte tre nya affischer till sitt rum som han ska ha över skrivbordet. De ska inte ramas in för väggen är i betong och jag tycker att det är alldeles för besvärligt att hänga upp tunga tavlor där. I stället har jag köpt snygga klämmor som jag ska hänga dem i.

                          
                                                                          Trilling 129:-

                                  Två av städerna har han redan varit i. Bara en till att besöka!

På Desinio har jag köpt svarta klämmor att nypa fast affischerna i och sen kan de hängas på typ spikar eller krokar. Får se vad jag hittar på?

                        
          Köpte även lite fler grejer från Desinio men dem kan jag visa när de kommer.

I morgon är vi också lediga och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på? Det verkar bli molnigt och blåsigt. :( Inget bad med andra ord. Får lura lite på saken. Nu är det dags att hoppa i säng!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar