lördag 25 juni 2016

Midsommarafton!




                                                                   God morgon!

Ja, jag vet att Midsommarafton var igår men då hann jag inte gå in här. :) Jobbade (förstås) ända till halv fyra innan jag cyklade hemåt. Det var hyfsat mycket folk och vissa storhandlade verkligen så dagen gick fort.

Vädret var sådär och ingen av oss hade någon lust att hitta på nåt så vi var bara hemma. Någon sill blev det inte heller utan vi åt oxfilé och potatisgratäng i stället. Gott det med.

På kvällen kollade vi på Bröderna Lejonhjärta på SF kids, men det var nog mest mannen och jag som tittade. Isan var så rastlös och tyckte nog inte att den var särskilt bra. Hon tyckte synd om Katla när hon ramlade ner i den där kokande smörjan och dog. :)

                          

Och så kollade vi förstås på ovädret som drog in på kvällen. Spännande med åska och blixtar!

     Idag jobbar jag också, samt i morgon. Sen är det SEMESTER!!! Åh, så skönt det ska bli!!

                            Nu ska vi äta lite frukost innan jag cyklar iväg. Ha en skön dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar