tisdag 28 juni 2016

Sommarförkylning.




                                                                 God kväll!

Jag är totalt genomförkyld. Suck. Hade hoppats på en lindrig variant som inte riktigt bryter ut men där fick jag tji. Hade jag jobbat hade jag varit tvungen att sjukskriva mig, men nu har jag ju semester.

Mannen och Isan fick med mig på en loppis på landet på eftermiddagen men i övrigt har jag inte gjort många knop. Och det ska man ju inte heller när man är sjuk. Näsan rinner konstant fast jag samtidigt är täppt. Usch.

På torsdag drar vi på vår hundramilslånga roadtrip norrut. Det ska bli jättekul!! Vi tänker övernatta på vägen mot vårt mål, närmare bestämt i Hudiksvall som verkar vara en söt liten stad. Har aldrig varit där förut så det ska bli roligt.

Det tar drygt fyra timmar att åka dit så vi stannar förmodligen nånstans på vägen dit också. Vi tar dagen som den kommer helt enkelt! :) Hoppas på att hitta små loppisar längst vägen! :)

Isan är så duktig och roar sig själv med små lekar av olika slag. Min snälla tjej. <3 Inte kul när mamma är sjuk och inte orkar någonting. Hoppas jag är frisk i morgon.

                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar