måndag 27 juni 2016

SEMESTER!!!



                                                             Goood mooorgon!


Nu är det semester!!! Wihoo! Åh, så skönt!! Ska bara vara hemma och ta det lugnt nu de första dagarna innan vi far upp till Norrland på torsdag. Har åkt på en förkylning, så himla typiskt, men hoppas att jag ska bli frisk till dess.

Idag är det tvätt och städ som gäller idag samt lite ärenden på post och affär. Jag vaknade före Isan och gick upp för att kolla in Odd Mollys REA men det gick inte att komma in på deras sida. Kan vara för många som är inne och fyndar? Jag har kollat lite innan och det var inget som lockade mig till 100% så jag struntade i det. Ska jag betala 800:- för en klänning så ska jag tycka att den är riktigt fin.

I stället gick jag in på Boozt där de har köp fyra betala för tre på massor av rea. Sista dagen idag! Jag fyndade fyra klänningar från DESIGUAL och betalade runt 1500:- Det var billigt! Jag har inga kläder därifrån så jag vet inte hur de är i storlekarna men det är ju bara att skicka tillbaka om det inte passar.

                                               
                                                      

                                                                                    

                                                   
Tyckte att de här passade mig både i färg och form. Jag är ju ingen person som vill hålla på att byta skor och väska efter klänning, det är alldeles för krångligt, och till de här passar ju svarta skor och svart väska alldeles utmärkt. Särskilt bra när man reser och vill ha liten packning.

Jag köpte förresten ett par nya kilklackar från Zalando härom veckan. Ett par från RIEKER som var nedsatta 20%.

                                                 
                                         Känns jättesköna och enkla att ta av och på!

                                  Nu ska jag fortsätta med grejandet. Ha en skön dag!
                                   




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar