onsdag 8 juni 2016

LEGO bygge!




                                                                      God kväll!

Nu börjar jag faktiskt att räkna ner...Endast TIO arbetsdagar kvar till semester!!! Jag har tagit en semesterdag på fredag och en på måndag så nu är det slappa veckor kvar.

Idag har svärmor varit här hela dagen eftersom hennes man har genomgått en hjärtoperation på USÖ. Vi åkte och åt pizza efter att jag slutat jobbet. Mums. Det är inte ofta jag äter nylagad pizza, men det är klart underskattat. Oftast köper vi hem pizza när vi äter det och det blir inte alls lika gott.

                               

På eftermiddagen har vi bara varit hemma och slappat. Isan och jag byggde andra etappen i Elsas isslott i LEGO och det blir jättefint!! Jag skulle lätt kunna bli en LEGO nörd som bygger och bygger olika saker, så länge jag får läsa en ritning. Det är så himla klurigt uppbyggt och blir så bra när det är klart. I morgon tar vi tredje och sista etappen och då kommer Elsa herself i LEGO tappning!! Can´t wait!!

                                                 

Nu väntar snart sängen. Gick upp vid fem i morse och cyklade till jobbet så nu börjar jag bli lite trött.

                                                                  God natt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar