fredag 6 maj 2016

Semester på Cypern i år.



                                                                         Hej!

Länge sen sist. Har jobbat tre intensiva dagar men idag är vi lediga allihop. Sonen och flickvän är i Stockholm och myser. Fick ett SMS om att de strövade runt i Gamla Stan i solen. Härligt.

Vi har varit ute i lekparken en sväng. Isan har börjat att försöka lära sig cykla på tvåhjuling. Inte så lätt som jag tror att hon förväntade sig. Det ser ju lätt ut när andra cyklar, men det är en konst att balansera på två hjul.

Efter lunchen slappade vi en varsin solstol en stund. Så skönt. Känner mig trött idag. Kunde inte sova på morgonen. Är det inte typiskt när man är ledig? När jag gett upp försöken att somna om och satt på TV:n hördes oväsen utanför fönstret. Jag vippade på persiennerna och då stod där en skylift! Jag vippade snabbt tillbaka persiennerna och kröp ner i sängen igen och efter en stund försvann den stora maskinen. Undrar vad de gjorde?

Vid åttatiden hade fortfarande ingen annan vaknat så då smög jag upp och gjorde en kopp kaffe och satte mig vid datorn och bokade sommarens resa. I år ska vi prova Cypern! Ingen av oss har varit där förut så det känns lite spännande. Vi har valt ett Blue Star hotell med All inclusive från Fritidsresor. Tycker det är väldigt smidigt med All inclusive när man reser med barn.

                                        

                                              

                                              

                          Det ska bli härligt, men först ser jag fram emot den svenska sommaren!
                                         Till Cypern åker vi inte förrän i slutet på augusti.

                          Nu ska vi gå ut en sväng igen. Måste ju passa på i det härliga vädret!!

                                                         






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar