onsdag 27 april 2016

Ansiktsbehandling.




                                                                  God morgon!

Ledig idag och ledig igår med! Så himla skönt med två lediga dagar på raken. Gårdagen gick i ett med tvätt och lite ärenden att uträtta. Hann dock äntligen med en ansiktsbehandling som jag verkligen var i behov av. Har inte varit iväg på flera år och när jag väntade lillfisen fick jag små hårda knottror i pannan som inte har försvunnit. Dessa har jag velat "ta tag i" hur länge som helst, men tiden har inte funnits.

Nu bokade jag 90 minuters behandling och även om hudterapeuten inte hann uträtta mirakel så blev det i alla fall en grundlig rengöring. Jag köpte även med mig en rengöring från Peter Thomas Roth, samt ett läppbalsam för mina torra läppar.




Älskar när man får såna här vackra påsar! Det känns så lyxigt!

Den röda tuben är en handkräm och den lilla vita är en nattkräm som hon packade ner som en liten bonus. Sånt uppskattas! 

Efter avslutad behandling åkte jag hem och hämtade Isan och så åkte vi till mormor och morfar och fikade. Det blev ett rätt så kort besök för de skulle på en visning av ett radhus så vi hängde på dit. En jättefin, alldeles nybyggd fyra med pytte, pytteliten "trädgård" med plats för en utegrupp och grill. 

Mittemot huset låg ett dagis så egentligen hade det passat jättebra för oss!

Idag har vi inget inplanerat förutom att handla. Det ekar tomt i kylen så det är verkligen nödvändigt. Ska bara hoppa i badet först så ska vi sticka iväg sen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar