måndag 25 april 2016

Borta bra...



                                                          ...men hemma bäst!!!

Ja, så är det absolut! Och vi hade så bråttom hem att vi åkte nästan direkt efter frukosten igår! När vi skulle åka ner till matsalen så såg vi nämligen att det SNÖADE!!! Vafalls??? Det var ju för att vi skulle få gå på stan i SOLEN som vi åkte i slutet på april, och så snöar det?

                                               

Mannen hade ingen lust att leta reda på Mall of Scandinavia och jag insisterade inte så vi åkte hemåt i stället till vår lillfis som väntade. Vi saknade henne nåt så grymt!! Nästa gång tar vi med henne! :)

Idag var det jobb som vanligt men i morgon är jag ledig igen. Yey! Gillar sånt. Har faktiskt bokat in ansiktsbehandling på eftermiddagen och det ska bli skönt. Har inte varit iväg på flera år faktiskt. Ska prova ett nytt ställe eftersom det har varit stört omöjligt att få tag på min vanliga salong. Det tutar upptaget i telefonen och hon har ingen hemsida. Vet inte vad som har hänt, om hon har slagit igen eller?

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har GÅTT fram och tillbaka till jobbet idag. Heja mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar