torsdag 7 april 2016

Ingen artros!!



                                                                   God kväll!

Lite trött ikväll. Har jobbat mellan 6:00 till kl. 16.00. Ändå hyfsat skön tid. Gillar särskilt de där första fyra timmarna innan vi öppnar när man kan lyssna på radion och gå och pula "i fred".

Och nu är vi långlediga, fredag-söndag. Så himla skönt!! Vi har ingenting inplanerat utan kommer bara ta dan som den kommer. Jag trodde att vi kanske skulle till min bror för att fira tre (!) födelsedagar men nu fick jag ett mejl om att det inte blir i helgen heller!! Och nästa helg jag är ledig är vi uppbokade med annat så nu vet jag inte hur det ska lösas? Kanske en vardagskväll?

Fick i alla fall svar på min röntgen av händerna och de såg inga fel på varken leder eller skelett så det var ju väldigt bra! :) Har alltså ingen artros som jag misstänkte utan förmodligen en inflammation eller överansträngning då? Ska till handkirurgen längre fram i vår då de ska titta på mina ganglion. Vet inte om man säger så? Hur som helst ska de titta på knölarna på handleden och så får vi se vad som händer, hehe! Vitsigt!! :)

                                     

                             Nu ska jag kolla på nåt tårtprogram på sjuan! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar