torsdag 26 mars 2015

Chanel, baby!



                                                                     ÅÅÅHHH!


                                       
                                            Nu är mina glasögon färdiga och de är såå fina!!


                                      



Jag älskar den lilla loggan på sidan! Och fodralet!!

De här får Isan inte leka med!!

Idag fick jag ett ryck på förmiddagen och var väldigt flitig. Isan går till skogen med dagis på torsdagarna så då får jag lite "egentid" ett par timmar. Det måste man utnyttja. Först åkte jag till Coop för att handla lite smått. De firar 1-års jubileum och hade galna priser på utvalda varor!

När jag kom hem hämtade jag vår gamla kombivagn och paraplysulkyn, dammsög dem och torkade av dem ordentligt. Sedan fotade jag dem och la ut dem på Blocket. Samma sak med lära gå vagnen, hoppgungan och Isans Bobby car. Hoppas nu bara att någon vill köpa dem. Skulle vara skönt att bli av med dem eftersom de bara står och tar plats.

Nu på eftermiddagen fick jag en sån där dipp så jag orkar inte göra nånting mer alls idag känns det som, men jag måste gå på sonens utvecklingssamtal. Puh. Dålig tid. Mitt i middagsförberedandet. Jag får förbereda maten så det bara är att fixa i ordning det sista när jag kommer tillbaka. Tänkte göra en enkel kycklinggryta med färdiggrillad kyckling som jag köpte på Coop.

Om det blir gott kommer receptet en annan gång. 

Önska mig lycka till nu med mina Blocket annonser!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar