onsdag 11 mars 2015

Nytt namn på bloggen!



                                                                    God kväll!

Jobbat kväll idag. Är trött. Ändå har det varit hyfsat lugnt på jobbet, förmodligen för att ICA Maxi öppnade sin nya butik idag. När min kollega skjutsade hem mig efter arbetet så var hela parkeringen full av bilar. Får se om vi tar en promenad dit i helgen, vi har ju gångavstånd!

Skulle ju vara skönt med en semesterresa men samtidigt börjar jag vackla lite. Jag har tagit en veckas semester men det känns ändå som jag inte har tid att åka bort så länge? Och så blir jag ju lite snål också förstås. Det är mycket pengar som bränns på EN vecka!! Skulle ju behöva köpa nya glasögon bland annat.

Sen har jag ju faktiskt en annan grej i bakfickan... så helt utan nöjen blir jag inte den här våren! Men det kan jag berätta om en annan dag.

Nu ska jag äta lite jordgubbar och filmjölk. Köpte billiga jordgubbar både idag och igår. Mumsigt!


                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar