lördag 14 mars 2015

Mästerligt, Måns!!



                                                                        Yey!

Kollade trots allt på Melodifestivalen, enbart för att det var ett avsnitt av Morden i Midsomer som jag redan sett (har förmodligen sett alla). Och för att jag var nyfiken på den jojkande samen. Fastnade dock för Måns bidrag efter ett ha hört den ett par gånger på radion och nu även "live". Den var ju helt klart bäst av alla. Kändes likadant när Loren vann. Och Charlotte Perelli med Hero. De har ju dock haft väldigt olika resultat i Eurovision.

Svårt att säga hur Måns står sig i Eurovision, men nästan alla länder gav ju honom en tolva!

Foto från SVT.

Erik Saades låt var tyvärr inte bra alls tycker jag, och jag gillade både Manboy och Popular så det var lite oväntat.

                    Nu ska jag hoppa i kojs för i morgon blir det 39, 45 och 70-års kalas!!!


                            

                               



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar