fredag 25 januari 2013

Då var det fredag igen!

Då var det fredag igen! Veckorna rullar på. Vart tar de vägen egentligen?

Vi är fortfarande småkrassliga här. Inte roligt. Isan vaknade klockan fem, vilket hon gjort till en ny vana verkar det som. När hon skulle sova middag gick jag också och la mig en stund för att kolla på Hem till gården, men det var skidor i stället! Vilken fräckhet! Dock måste jag ha somnat nästan på en gång och när jag hörde att Isan hade vaknat så hade vi sovit i 2½ timmar!!! Gud så skönt!! Det behövdes nog.

                          

På eftermiddagen åkte vi bort till ICA och hämtade paketet med Isans kläder som jag skickade efter från H&M. De var hur fina som helst! Jag tror att Isan också tyckte det. Hon älskar ju djur i alla former, och gillade kattrycken starkt!

                                           

På ICA träffade jag en gammal arbetskamrat som har bytt butik och numera jobbar i Marieberg. Han sa att han trivs där och att chefen är bra. Det känns ju skönt. Hoppas att jag också kommer trivas där. Han tyckte även att kunderna var mycket trevligare än i stan. Det känns ju också väldigt bra. Skönt att slippa en massa kufar.

Han berättade också att han hade tagit körkort! Stort grattis! Han hade faktiskt ställt bilen brevid min av en slump, hihi. Grejen är att han har epilepsi så förut fick han inte ta körkort på grund av det, men nu har han tydligen ändå fått det. Hoppas han inte får ett anfall då när han kör...



Har ni sett att Charlotte Perrelli är gravid? Åh, vad roligt för henne (dem). Det är ju verkligen så att livet går vidare och att man får nya chanser. Grattis, grattis!!

                                                         

Nu har Isan somnat för kvällen och jag har tagit fram lite fredagsmys. På ICA sålde de lösgodis från Karamellkungen för 29:90 kilot, men jag var inte ett dugg sugen! Jag har lite mörk choklad och nötter i stället. Känns mycket fräschare och mer mättande.
                                         


Nu ska jag kolla på På spåret. Tycker att det är alldeles för svåra frågor dock...Ha en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar