lördag 19 januari 2013

Nya kläder till Isan!

Tidig lördagmorgon för oss med nerkissad säng. Ja, det var inte jag alltså utan Isans blöja som hade läckt igen! Vad tröttsamt det är! Hon ropade på mig när klockan var ca halv sex och när hon inte bara ropade mamma utan även böja så förstod jag att hon var blöt.

Vad gör man? Igår la jag henne med en Up&go och de verkar sämre än vanliga blöjor. Ikväll blir det garanterat en vanlig blöja.

Nu har hon lagt sig för att sova middag och det känns ju aningen tidigt. Jag hade ju lovat att hämta sonen men han ringde precis när hon hade somnat så nu får han ta bussen.

Igår skickade jag efter lite nya kläder till Isan. Jag har precis upptäckt att hon börjar växa ur stl. 86 och det är ju inte så konstigt, hon är ju över 1 år och 7 månader. På H&M är det clubdagar och då får man 10% rabatt på hela köpet.




Sött och välmatchat!! Hattarna var det närmaste jag kunde komma solhatt. Det finns inte att få tag på den här tiden på året tydligen. Får väl titta i USA om vi behöver köpa en.

Nu ska jag slappa lite medan Isan sover. Snart kommer sonen hem och vill ha lunch. Ikväll får det nog bli hämtpizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar