lördag 26 januari 2013

Sveriges vackraste kvinnor!!

Då var stjärnorna på slottet slut för denna gång. Buhu. Det är nog det enda program som jag tycker är sevärt nu för tiden. I år tycker jag att det var speciellt bra faktiskt. Jag kan inte låta bli att beundra de otroligt vackra kvinnorna som har deltagit: Lill-Babs och Ewa Fröling. HUR kan man se så bra ut när man kommit upp i deras ålder? Inget illa menat, men det är ju extremt sällan man ser kvinnor med sådan utstrålning. Och snygga kläder har de också. Ewa har ju jättefin kropp (finare än jag någonsin har haft) och om Lill-Babs kropp inte är lika snygg nu som den har varit så klär hon den i alla fall supersnyggt!

Dessutom verkar de genuint trevliga också. Jag hade en bild av Ewa som den stöddiga bruden från "Sista dansen" av Colin Nutley (sevärd film), där hon spelade en väldigt osympatisk kvinna. Hehe, lite svårt att skilja på film och verklighet kanske?

                    

                                       

                   Om jag får vara hälften så snygg som dessa kvinnor kommer jag vara evigt tacksam!

På tisdag ska jag på massage! Såå skönt ska det bli. Jag behöver verkligen lite egentid efter att ha gått och nött med Isan en hel vecka. Vad hittar man på med en snorig 1½ åring? Hade det varit barmark hade vi åtminstone kunna tagit någon promenad, men nu när det varit så kallt har man ju ingen lust att gå ut precis.

Hoppas verkligen att hon kryar på sig så vi kan umgås med lite folk nästa vecka, typ öppna förskolan.

Nåväl, massage på tisdag och klippning på torsdag. Så mycket har jag inte haft inbokat på länge, men ibland slumpar det sig så. Klippningen bokade jag för flera veckor sen, men massagen var i stundens ingivelse. Det kom ett mail från Dagens Deal med ett kanonerbjudande på massage så då slog jag till. En timmes massage för endast 249:- !!! Billigt!

                                                        

Det kom ett erbjudande nu med på IPL behandling och det är faktiskt nåt jag har funderat över. Jag är så sjukt trött på min tråkiga bikinilinje så det skulle vara en fröjd att bli av med den en gång för alla. Fick bara för mig att det kan göra fruktansvärt ont så jag googlade lite på det. Och mycket riktigt. Det verkar göra svinont.

Jag provade IPL en gång för några år sen mot brustna blodkärl och det gjorde så ont att jag fortfarande minns hur ont det gjorde. Som om nån snärtar med en gummisnodd i ansiktet. Tårarna sprutade utan att jag kunde göra något åt det. Inte såg jag någon skillnad på blodkärlen heller, men jag blev 1000:- fattigare.

Nej, jag fortsätter nog att vaxa ett tag till. Den smärtan kan jag leva med. Tycker faktiskt inte att det är så farligt. Och jag gör det bara om jag vet att jag kommer att gå mycket i bikini. Till utlandssemester till exempel. Annars funkar hårborttagningscreme bra tycker jag.

                                           

Sen har jag hört att behåringen glesnar med åldern...Inget ont som inte har något gott med sig, hihi.

Har hittat en ny LCHF sida: http://www.jillsmat.se

Verkar vara rikigt bra LCHF recept. Jag ska testa semlorna och chokladfondanten snarast!

Nu, sängen! Har sovit två timmar idag med, men är jättetrött. Vi har någon riktigt seg bacill här! Nattititti, som I brukar säga.

                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar