torsdag 3 januari 2013

REA, REA, REA!!!

Hej!

Måste berätta om mina fina fynd som jag har gjort på Rusta! De har 75% rabatt på alla deras julgrejer och jag hittade en hel del fint. Egentligen skulle jag bara byta en av balkongslingorna som tyvärr inte fungerade, men när det var så billigt kunde jag inte motstå att handla lite nytt.

Köpte bl.a. lite nytt julpynt, några fina ägg som går att öppna om man vill lägga i en liten gåva.



Köpte ett rött och ett i silver. Det var de enda färgerna som fanns kvar. Kostade bara 9:90 nu!!!


Köpte också tre cupcakes i olika färger för endast 7:95 styck, några rullar julpapper, blockljus med ledbelysning som är toppen att ha på om man är bortrest. Köpte två stycken till min svägerska också.
 De har svårt att ha vanliga ljus eftersom J är lite oberäknelig ibland, och man vill ju inte att han ska bränna sig. Glömde dock köpa batterier så det måste jag komma ihåg att komplettera med.

Sen köpte jag en stämpel och såna där lacksigill som man kan stämpla på julklapparna med. Det tycker jag är så gulligt!



Hmm...köpte jag något mer??? Ja, servetter tills nästa jul! Kostade typ 5-6 kronor. Visade mannens kompis som var här och han blev eld och lågor (!) över mina ledljus för 12:75 st.

  De ser faktiskt riktigt verklighetstrogna ut. Skulle gärna ha några som funkar ute också, till lyktorna på altanen.

Jag får titta in här lite senare för nu vaknade Isan och då kan jag glömma att jag kan sitta vid datorn.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar