måndag 5 oktober 2015

Trasig tand.



                                                                   God morgon!

Den lilla sjuklingen kvittrar som en lärka och vill inget annat än att gå till dagis idag. Och jag måste hålla med henne, hon verkar redan mycket bättre? Där ser man vad en god natts sömn kan göra.

Jag däremot, har inte haft en alltför lika lustig morgon. När vi åt frukost, jag min vanliga yoghurt och müsli så smäller det till i en tand av något hårt. Jag har bitit sönder två tänder tidigare så det är min skräck!! Och mycket riktigt. Nu gick en kindtand sönder!! Förbaskat också! Milt sagt.

                                                     trasig tand

Som tur är gör det inte ont. Än. Men jag misstänker att det kan bli en sån där rolig rotfyllning. Det har det blivit förut. Roligare kan man ju ha.

Nåja, jag har en bra tandläkare så det är väl bara att ringa och boka en tid. Nu är det dags för ett morgonbad!
           
                                                       Ha en underbar måndag!

                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar