tisdag 6 oktober 2015

Snygg herrjacka?

                 


                                                              God morgon!


Ringde tandläkaren igår och fick en tid nästa onsdag. Jag har inte ont alls så det ska nog gå bra.

Igår kom sonen över en sväng på kvällen så vi passade på att titta lite på jackor på nätet. Han behöver en ny höst/vinterjacka. Jag köpte ju en ny förra året men den duger inte längre. :(

Vi började att kolla på Ellos och H&M eftersom jag tycker att det är så smidigt att handla där. Dessutom erbjuder Ellos just nu 25% rabatt på alla ytterplagg den här veckan och H&M 10% på HELA sortimentet.

Vi hittade fyra stycken på Ellos som sonen gillade. En av dem fanns tyvärr inte i storlek så den gick bort.

                                             
                                              
                                              
                                             
Vi bestämde oss för den nedersta till slut. Och visst är den stilig. Ser lite kallt ut i halsen men han får väl ha en halsduk till. Med koden 325413 får man alltså 25% rabatt på valfritt ytterplagg. Gäller även märken. T.o. m. 20151011.

                 Nu ska vi äta frukost och sen ska Isan till skogen. Och jag, jag är leeeedig!! 



                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar