onsdag 28 oktober 2015

Minusgrader och rabattkod på Ellos!



                                                                    Hej, hej!

Ahh, en tidig eftermiddag! Älskar de här arbetstiderna, 7-15:15. Kan inte bli bättre! Synd bara att jag inte har fler såna. Det är så skönt att ha några timmar på jobbet att greja innan vi öppnar. Sen är det två gånger två timmar i kassan och sen hem! MYS!

Och i morgon är vi lediga. Jobbar hela helgen så då får jag ladda upp batterierna i morgon. Vi ska inte göra nåt särskilt, tvätta, handla och det här vardagliga som man gör. jag tycker det är ganska skönt ibland.

I morse när vi åkte var det första dagen det var minusgrader. För oss alltså. Minus 0,5 grader. Burr.
Det känns som dagarna går så fort nu fram mot jul. Hela september och oktober bara försvann i en nafs. Snart är det mörka november. Hade jag inte jobbat i helgen hade man ju kunnat ha lite Allhelgonamys men det blir nog dåligt med det.

Jag går fortfarande och suktar efter nya stövlar och ny kappa, men än har det inte blivit något. Den här veckan erbjuder Ellos 25% på valfritt ytterplagg eller skor med koden 325419. Rabatten gäller hela helgen t.o.m. 1/11.



                                           

Nu har lillfisen SOMNAT i sitt lilla tält. Och inte ens hundra björnar kan väcka henne när hon sover middag. Det här kan bli en sen kväll, om hon vaknar förstås. Hon kanske sover för natten?

Då fick jag lite oväntad egentid?? Ska bläddra lite i senaste numret av Topphälsa. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar