tisdag 20 oktober 2015

Tarmvred och pilé fleece.



                                                                   Hej!

Jag har ont i magen! Har haft ont ända sen lunch och nu är jag lite orolig för vad det är? Kan det vara tarmvred? Är det vanligt? Jag är inne på min tredje mugg med varmt vatten men det går inte över?

Om det inte ger sig så får jag nog ta en värktablett för jag kommer inte kunna sova om det här inte släpper. Och har det inte gått över i morgon får jag väl höra av mig till vårdcentralen. Kan inte jobba med den här magen! :(

Och på jobbet skar sig min kollega B vid örat så blodet rann. Jag försökte plåstra om honom men det gick sådär. Hoppas örat sitter kvar över natten. Och gärna ett tag till förstås.

                                            

Nu har Stadium Outlet öppnat nätbutik. Jag älskar Stadium outlet! Åker dit ibland, men alldeles för sällan. Och nu behöver jag inte åka dit alls om jag inte vill, eftersom jag kan handla från datorn. Jag köpte faktiskt några grejer nu när jag kom hem. Något som ska bli julklapp så det tänker jag inte visa!

Men till mig själv har jag köpt en fleecetröja i sån där lurvig skön pilé fleece som jag velat ha jättelänge! Den ska jag ha när jag går mina promenader som jag så ofta gör, not. Eller när jag känner mig frusen. Typ jämnt. Jag köpte en svart. Lite som en gosig svartbjörn! Den finns här!

                        

                                                        Gosegosegoooos!

Nu tycker jag att magen känns liiite bättre. Kanske inte är tarmvred då?  Nu ska jag ta lite mer varmt vatten. Vi hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar