lördag 17 oktober 2015

Johnny Bulls och sista säsongen av Downton Abbey.

                     

                                                               God kväll!

Lång jobbdag idag och det har varit mycket folk. Bra. Då går det fort.

Isan har varit med farmor och kusin L på McDonalds och på Skojlandet och haft det jättekul!!

Nu är vi bägge två supertrötta och ska faktiskt gå och lägga oss. Jag ska kolla på Downton Abbey om en stund. Sista säsongen! Uäähh. Men det är helt rätt. Man ska sluta när man är på topp.

Idag har det varit kallt. Och dimmigt! Vad är det med den här dimman som har varit i flera dagar? Så tjock så man knappt ser nånting framför sig. Jag har tagit fram dunjackan för jag har bara en tunn trench annars. Skulle behöva nåt mellanting. Jag har sett en snygg kappa på Zalando som jag är sugen på. En klassisk ullkappa med skön krage/luva. Och skärp i midjan som ger fin figur.


                                              
                                               
Det kan nog tänkas att jag köper en sån. Skulle vilja ha ett par nya stövlar också, men det är inte lika akut. Jag köpte ett par varmfodrade från Tamaris förra vintern så jag får nog slita på dem ett år till. Annars är jag VÄLDIGT sugen på dessa. Så himla snygga!!

                                          
Johnny Bulls bikerstövlar, från Ellos för 1899:- Just nu får man 25% rabatt på en valfri vara inklusive varumärken med rabattkoden  325415. Erbjudandet gäller bara tills i morgon kväll så det gäller att bestämma sig.

                                                   Nu ska jag krypa till kojs. God natt!



                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar