söndag 16 juni 2013

Tummentårta och Hello Kitty cupcakes!

Godmorgon!

Idag känns det mycket bättre än det gjorde i fredags! Igår var vädret härligt, varmt med en mild bris. Jag hann bara njuta av det medan jag cyklade till och från jobbet dock,

Jobbet gick också helt OK. Lagom med folk, jag och U satt i kassan heeela dagen, men det gick bra! Kunderna var snälla och trevliga!



Här kommer lite bilder från förra helgen när Isan fyllde 2 år.



Cake pops med choklad.


Jag dukade med papperstallrikar och plastglas i ceriserosa.
Så skönt att bara kasta bort efteråt.


Smile!


Fina dottern i klänning från Tommy Hilfiger (köpt i USA).


Farmor hjälper till att öppna paketen.


Hello Kitty cupcakes! Formarna är köpta i USA de med!

Vi hade två kalas, ett på lördagen och ett på söndagen och jag bjöd på ungefär samma saker. Enda skillnaden var att på lördagen åt vi kladdkaka i stället för tårta, men på söndagen bakade jag en Tummetårta!

Tyvärr hittar jag inte bilderna på den nu för av någon anledning så hamnar bilderna lite hur som helst i den här datorn. :(
Jag lägger upp bilderna när jag har hittat dem!

Nu måste jag skynda mig att göra mig i ordning till jobbet. Ha en skön söndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar