tisdag 18 juni 2013

Nytt från Ellos.

"Godmorgon" eller vad det är den här tiden?

Jag har varit och lämnat Isan på dagis och fick en halvtimme för mig själv-Halleluja-och passade då på att hämta två paket från Ellos. Det var lite reagrejer som jag hade beställt, och det mesta verkade bra!

Jag köpte lite nya underkläder, trosor och BH-ar, linnen och ett par bikinitrosor. En maxi-klänning och två nya påslakan.

                                         Ellos Casual Blåmönstrad Maxiklänning

Långklänning har jag inte haft på säkert 15 år så vi får se om jag kommer att använda den. Har inte provat den än heller så den kanske inte ens passar? Men den var söt i alla fall!

                                    Ellos Collection Svart Bikinibyxa
Svarta bikinibyxor som passar perfekt till bikiniöverdelen som jag köpte på Åhléns i vintras!

                                         Ellos Collection Svart+cerise T-shirt-bh i 2-pack
                                                               2-pack BH i favoritfärgerna!

                                             Ellos Collection Svart/blommönstrad Bygel-bh
                                                                 Och en svartmönstrad med spetsar.

                                      Ellos Home Beige/vit Påslakanset Avril, 4 delar
Nya påslakan i beige och vitt. De såg mjuka och sköna ut och var jättefina i verkligheten! Nu ska jag väl äntligen kunna göra mig av med gamla fula lakan i konstiga färger? Vi har fått lakan i julklapp så många gånger och jag tycker det är lite trist att aldrig få bestämma själv vad man ska sova i...

                                  Nej, nu måste jag cykla till jobbet! Ha en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar