fredag 16 oktober 2015

Lakritstvål!



                                                         
                                                             God kväll fredag!

Fredag igen! Skönt, men inte så stor skillnad eftersom jag jobbar hela helgen. I morgon kommer farmor hit och passar Isan hela dagen.

Idag har det varit mycket att göra på jobbet. Många pallar på lagret och många kunder i butiken. Vi har fått in en nyhet som jag var tvungen att prova! Lakritstvål! Kommer från Gunry och den doftar absolut ljuvligt. Om man gillar lakrits alltså!

                                       
                                                           Lånad bild från Gunry

Jag har bokat en hotellweekend till mig, mannen och lillfisen. Vi åker i början på December och ska bo på vårt favorithotell i Jönköping och åka till Gekås för lite julshopping. Längtar! Det är inget särskilt vi behöver egentligen, men när man börjar fundera lite på grejer så är det ändå lite av varje man ska kika efter. Sen kan det ju vara saker som man INTE behöver men vill ha ändå.

                             Dags att uppdatera tomtesäcken kanske? Visst är den fin??? Vill ha!

                                  
                                                   Bild lånad från http://www.gekas.se/blogg

Isan ska köpa en ny ryggsäck och jag ska titta efter nya stora krukor till köksfönstret. Bl a.

                                                     Nej, nu ska jag ta kväll! Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar