fredag 23 oktober 2015

Ansiktsmask från Exuviance och rosa glitterklänningar.



                                                                         Hej!

Ledig fredag! Vaknade hyfsat utvilad vid halv sju och efter att ha dragit oss i sängen i en timme har vi nu ätit frukost och badat. Jag bubblade själv en stund efter att Isan hade badat färdigt. Hon gillar inte ljudet från bubbelbadkaret. :)

Nu sitter jag här med en ansiktsmask och väntar på att den ska torka så jag kan dra av den! Det var jättelänge sen jag la en mask och det behövdes! Jag använder en mask från Exuviance som jag tycker är superbra. Lite dyrare men verkligen värt det. Här finns masken som jag har.

På eftermiddagen ska jag, mamma och Isan åka ut till Marieberg för lite shopping. Jag ska köpa mig ett nytt täcke och så ska vi kolla efter lite nya klänningar och kjolar till lillfisen. När vi bläddrar bland kläderna i garderoben så är det alldeles för lite rosa och glitter. Och det är dåligt med snurrkjolar med! Hoppas på att hitta nåt sånt här:

                                

                                       

                                      
                                                                 Men vi får se vad det blir.

Tänkte gå in på TGR och Panduro också. Tycker att TGR har så mycket kul till bra priser och på Panduro tänkte vi kanske köpa lite till Halloweenbakning?

                                                  Nu ska masken av! Ha en härlig fredag!




                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar