lördag 3 oktober 2015

Lite nätshopping på morgonkvisten.



                                                                       Hej!

Äntligen lördagkväll! Idag har jag jobbat och ett tag där trodde jag att klockan hade stannat! Men sen tickade den på och vi fick åka hem!

Isan har varit hos mor och far hela dagen och det har gått jättebra. Hon var ute med mormor och städade i trädgården när jag kom och hämtade henne. Och så hade hon sovit en stund i vagnen också. Det var bra för hon behöver komma i säng lite senare på kvällarna. Den senaste veckan har hon gått upp före klockan sex varje morgon!!! Inte särskilt kul om ni frågar mig. :)

Å andra sidan får man ju mycket gjort när man går upp tidigt. Igår morse rensade jag bland Isans skor och gummistövlar. Jag hittade nog 6-7 olika som var för små. Det var både sommarskor och höstskor som bara låg och "skräpade". Även sonen har rensat ur sin garderob. Hela 26 plagg plockade han bort!! Nu ekar det ganska tomt därinne så han lär nog behöva ta en shoppingtur nån dag.

Jag handlar ju nästan enbart på nätet för att det är så himla praktiskt. I morse köpte jag pyjamasar och strumpor till Isan på H&M, och stövlar och klänningar på Ellos. Så himla smidigt!

Förut har inte Isan använt pyjamas knappt, men nu verkar hon tycka att det är lite mysigt att tassa runt i på morgonen när det är lite kallt. Och strumpor är ett evigt elände tycker jag. Vart tar de vägen?                                                                Den eviga frågan.

                                
                                                                Pyjamas 99:- här och

                                     
                                                                                här.
                                   
                                                         Strumpor 7-pack 99:- här.

           



                                         
                       
                                                  REA-fynd! Fin till jul! Hittar du här.
                   
         

                                        
                                                            Höstnyhet, 30% rabatt!

                                              
                                               Glittriga "uggs" till Isan. 139:50! Kap!

       

Ja, det där med att sova middag har sina nackdelar. Lillfisen har fortfarande inte somnat! Gah...Men då kanske man kan få lite "sovmorgon" i morgon. Nej, nu kommer hon traskande här. Vi hörs!

                                                     






                                                     



<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar