onsdag 14 oktober 2015

Räkmackans dag och nytt smyckeställ från Lisbeth Dahl.



                                                                      Hej!

Blev plötsligt supertrött så jag ska bara titta in en kortis! Idag har jag varit och fixat tanden som jag bet sönder förra veckan och det gick faktiskt riktigt bra. Tandläkaren lagade den med nån plast och det tog typ en halvtimme bara. Hoppas nu att det håller bara!

                                             

Eftersom jag hade barnvakt så passade jag på att åka till Erikshjälpen efter tandläkarbesöket. De har rivit en vägg och byggt ut nåt enormt så det är jättestort och luftigt! Jag hittade två dansdräkter till Isan, två små baguetter, alltså konstgjorda men väldigt verklighetstrogna, och så två fina kuddfodral från Indiska till Isans rum. Hon har ju redan tre kuddar på sin säng, men de här passade SÅ bra till hennes turkosa byrå. Får se om jag byter till dem?

Det blev bättre utdelning än jag väntat mig! Träffade min gamla kollega G som sadlat om till journalist på gamla dar. Trevligt! Ibland kan jag sakna den "gamla, goda" tiden på jobbet! Det handlar förmodligen om att man var yngre då och ingenting annat. :)

Efter att jag hämtat Isan åkte vi och köpte oss en räkbomb på Coop. Det är ju räkmackans dag idag och det ska väl uppmärksammas?

På hemvägen stannade vi och hämtade ett paket som jag beställde härom kvällen. Jag sa ju att jag skulle köpa nåt och visa er men jag har ju aldrig tid!! Ni får hålla till godo med en produktbild från nätet så länge.

                                 

Ett nytt smyckeställ från Lisbeth Dahl att sätta örhängena i. Jag har ett högre ställ sen förut där jag har mina armband hängande och jag tycker det är så praktiskt för att man ser allihopa. När de ligger i ett smyckeskrin är det lätt att glömma att man har några smycken. Jag är verkligen urdålig på att använda örhängen men nu kanske det blir ändring på det?

Jag köpte stället med fjärilen på och om du också vill ha ett så finns det här på Glasverandan.

Nu ska jag gå och sova. Väntar bara på att sur son ska komma hem. Han ville att flickvännen skulle sova här i natt men jag sa nej. Tycker gott att de kan hålla sig till helgerna när de har skola i veckan.

                                                               Sov så gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar