måndag 19 oktober 2015

Mysig måndag.



                                                          God kväll, måndag!

Ledig idag. Vi har inte gjort nånting särskilt alls. Bara tagit det lugnt. Efter frukosten gick jag till och med och la mig igen. Och somnade!! Släpade mig upp igen vid 10. Skönt.

Vi har tvättat lite och fortsatt att rensa lite i skåpen här. Hittade både det ena och det andra. Vi monterade upp Isans tält igen. Vi gör det ibland och när hon tröttnat på att sova/leka där så tar vi ner det igen.

Efter lunchen gick vi och hämtade bästa kompisen på förskolan för en lekstund. Det blir långtråkigt att gå hemma med mamma en hel dag. Roligare att busa och leka.

Nu sover lillfisen gott i sitt prinsesstält. Vi har bäddat där inne med ett täcke på golvet, kudde, massor med gosedjur och ett täcke till att ha över. Det ser mysigt ut.

Jag har gått igenom skåpet där jag har ljus, servetter och ljushållare och konstaterat att jag måste bunkra ljus när vi åker till Gekås. Sist vi var där köpte jag ljus från Sebnini of England och jisses vad de doftar gott! Just nu brinner apple-raspberry på mitt sidobord i vardagsrummet. Det doftar ljuvligt!

                                   
                                       Hoppas de har de kvar när vi kommer i december.


                                                                   Ha en trevlig kväll!






                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar