onsdag 29 april 2015

Härom kvällen...

 


                             när jag kom hem från jobbet så låg det en liten kissemiss i Isans säng!


När jag tittade närmare så VAR det ju Isan!! :)

Målad till en "tisse" och vi fick inte tvätta bort det förrän kvällen därpå! Hon skulle prompt vara katt hela dagen. :)

Idag och igår har vi varit "lediga". Från jobbet alltså. Men ledig vet jag inte om jag kan kalla det?
Känner mig i alla fall helt slut. Isan gick och la sig vid halv sex och har sovit sen dess och till och med sonen klagade vid matbordet att han var trött.

På eftermiddagen åkte jag och Isan ut till Marieberg en sväng, dels för att jag var tvungen att köpa en concealer och så skulle vi till IKEA. Där var det inget viktigt jag var tvungen att ha, men jag köpte nya bestickslådor och innerkuddar till kuddfodralen som jag fyndade på loppisen i lördags.

Jag har fastnat för Maybelline concealer som jag tycker är jättebra. Tyvärr är den faktiskt inte jättelätt att hitta? Köpte den första gången på Walmart i Orlando och efter det är jag fast! Nu när vi var på Gekås var den slut och eftersom jag var utan så chansade jag på nåt lågprismärke, men den är helt värdelös. Maybelline har ju också humana priser så det behöver man inte fundera över. Jag hittade min på H&M idag där de hade den på extrapris för 89:90!

(köpte även tre klänningar till Isan men det behöver vi inte berätta för nån)

Kostar endast 49:50 styck!!

Jag gillar speciellt den gula med kattungen, hur söt?

Må så gott!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar