söndag 12 april 2015

Doftljus från Sebnini of England.




                                                                        Hej!

Blåsig söndag. Finns inte mycket att göra än att hålla sig inomhus! På eftermiddan ska vi åka hem till mannens syster som fyller år. Köpte några härliga doftljus från Sebnini of England när vi var på Gekås, som jag tänkte att hos skulle få. Sen kompletterar vi med några lotter och en bukett blommor. Doftljus är perfekt till den som har allt! De här doftar dessutom underbart!!

                                    
De ska jag köpa fler av om de finns kvar nästa gång vi åker. Haha, längtar redan efter att åka igen!!    

Jag köpte även söta servetter, bl a. med ugglor på.



             
                                     De kostade 10:-!

Jag köpte även "vanliga" blockljus, två stycken rosa spindelvävsljus och två stycken i metallic. Blockljusen kostade 20:- styck och jag vet att på Plantagen tog de 60:- för likadana ljus i julas. Det är ju enorm skillnad! Köpte även presentpapper, bl a. med Hello Kitty på till Isans födelsedag i juni. Presentpappret kostade 2:95:- /rulle!

Nej, nu ska vi byta om och åka på kalas! Vi hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar