torsdag 30 april 2015

Me och minimi!




                                Jag har hört rykten om att det kanske blir bröllop till hösten?

      Det har inte kommit någon inbjudan än, men jag funderar redan på klänningen. Min alltså. :)

            Jag har sett en jättefin på Lindex med en matchande klänning till Isan. Såå gulligt!!

                                      
                                        

                                         
                                          
Kan ju vara fint att gå och drälla i på Mallorca också kanske? Eller varför inte på födelsedagskalas? Beror ju lite på vad man bär till. Höga klackar, sandaler eller ballerinor, pärlor eller guldsmycken?

             Mmmm, sugen blir man. Kanske blir en vända till Marieberg igen nån dag?

                                                            Firar ni Valborg förresten?
Vi gör inte. Jag har jobbat kväll och regnet öser ner. Tycker synd om de som arrangerar firanden häromkring. Det hörs lite smällar här och där så några tappra är det allt. Sonen skulle till slottet med flickvännen och hennes familj. Ska kolla om de har varit där trots vädret.

                                                               Trevlig kväll!

                                                         
                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar