torsdag 2 april 2015

Byte av bloggportal?



                                                                     Hej!

Första arbetsdagen idag på länge. Den var lååång men kul. Satt i kassan i en timme, övrig tid var jag på golvet så idag är jag trött i fötter och ben. Dessutom promenerade jag både till och från jobbet! Det var faktiskt kallare i morse när jag gick till jobbet än hem, nu var det jätteskönt. Och det var en fantastisk solnedgång!

Jag kommer troligen att byta bloggportal här framöver och jag hoppas att det kommer gå smärtfritt och att ni hittar mig där med! :o) Talar om när det är dags!


                                       



Nu ska jag väl äntligen berätta det kuliga som jag ska göra nästa vecka med mor och svägerska. Vi ska åka till Ullared!! Men inte bara det utan vi ska dessutom övernatta TVÅ nätter på trevliga Clarion collection hotell Victoria. Bara vi tre!! Det ska bli helt underbart skönt!!

                              

Ni vet att jag älskar min familj över allt annat men det ska ändå bli skönt att få tillbringa två dagar för sig själv, eller i alla fall endast vuxet sällskap. Att bara få sitta ned i fred och prata med varandra utan att någon annan vill ha uppmärksamhet. Mysigt!

Nu ska jag göra lite havregrynsgröt. Har ätit ruskigt dåligt idag. Vanlig frukost med yoghurt och müsli, Felix frysta broccolisoppa till lunch, helt OK, men sen spårade det ur totalt. Jag har varvat chips med dumle crisp heeela eftermiddagen. Avslutade med några lakrits/hallonskallar när vi räknade kassan. :o)


                                                    

                                                             Nu är jag hungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar