måndag 6 april 2015

Till Svampen med Katla.



                                                               "God" morgon?

Vaknade med huvudvärk som inte verkar gå över. Hmpf. Får nog ta en tablett. Idag är jag ledig efter att ha jobbat helgen. När jag kom hem från jobbet igår var svärmor och W här. Yey!! Jättekul med spontana besök när man är trött efter jobbet. De åkte dock ganska snart för de hade varit och hälsat på i några timmar redan och de skulle vidare till Bauhaus. Missförstå mig rätt, jag tycker mycket om dem bägge två men ibland vill man helst vara ifred. :o)

Isan hade inte varit ute på hela dagen och var helt nipprig. Jag fick henne inte i säng förrän klockan var närmare halv nio och då var jag sjukt arg och irriterad! Jag märker att mitt humör sjunker kraftig i mitten av månaden och så håller det i sig sen i ett par veckor!!

                     

                                                Känner mig som Katla vid ägglossning!!

Idag tänkte vi åka till Svampen och kolla om det är öppet. Vet inte annars vad man ska hitta på en sån här dag?

Nu ska vi fixa i ordning oss här. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar