söndag 19 april 2015

Trötter...


                                                                  God kväll!

Då var jobbhelgen avklarad. Pust. Det har gått i ett. Typ. Inte så att jag suttit i kassan hela tiden, men det har varit fullt upp i alla fall. Dagens fem timmar kändes lååånga. Idag har jag promenerat både till och från jobbet. Såå skönt! När jag gick hem visade termometern på hela 17,9!!! Lovely.

Ska ta fram cykeln och pumpa den i morgon så man kan börja cykla nu. Det går ju lite fortare än att gå och så kan man ju faktiskt få med sig lite grejer om man handlar nåt. Och det gör man ju. Varje dag.

Och det vackra vädret verkar hålla i sig i några dagar. Tänkte fixa på altanen på tisdag. Skura alla möbler och försöka mig på den mossiga mattan. Ska köpa nya vaxdukar i morgon så det blir fint och fräscht. Och så ska jag slänga alla gamla krukor och ljuslyktor som står och skräpar. De palmer som övervintrat inomhus ska få flytta ut igen och se solen. Om vi får tid över åker vi kanske till Blomsterlandet och köper lite nya blomster?

             

                                                                   Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar