söndag 26 april 2015

Lat söndag.



                                                             God morgon söndag!

Seg och långsam start på dagen. Tycker att det är lite halvjobbigt när alla är hemma och alla har olika sovtider. Jag och Isan är ju alltid först uppe och sen droppar de andra upp lite när som helst under morgonen dagen.

Vi har både hunnit äta frukost och bada, håller på att tvätta den andra maskinen för fullt men annars går det på sparlåga här. Har svårt att få nåt gjort när jag inte får vara ensam.

Igår var vi på loppis hela förmiddagen. Vi handlade en hel del faktiskt. Isan köpte en "barbiedocka", ny i förpackning, en resebur till sin kisse, jag köpte två ljuslyktor, två kuddfodral och en stor vit korg att plantera nåt fint i ute på altanen. Sen köpte jag ett trevånings kakfat som också var nytt och låg i förpackningen. Vet dock inte om jag ska behålla den? Har egentligen inte plats. Köpte en väggklocka också, men den har jag lagt ut på Tradera redan. Den var jättefin, men man såg inte visarna mot den mörka bakgrunden. :(

                                                  

På eftermiddagen kom mor och far hit och fikade. De hade Isabelle abstinens. Förstår det. Jag brukar också få det när jag är på jobbet. Vi åt en färdig blåbärscheescake från Frödinge. Den var dock inget vidare tyckte jag. Isan gillade den däremot. Hon åt fyra bitar. :0o

Nu ska vi gå till Ica Maxi och småhandla lite. Ha en skön söndag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar