onsdag 15 april 2015

Lite nytt från H&M och pizzakit!



                                                                   Hej svejs!

Sorry för dålig uppdatering. Har jobbat. I morse började jag sex, men slutade redan klockan tolv! Yey!

Jag hade jouren mellan 10-12 så jag fick köra truck när Coca-cola kom. Har nog inte gjort det sen förra sommaren och jag hittade inte ens var startnyckeln satt. Men sen gick det hyfsat. Det var en snäll lastbilschaufför med mycket tålamod. :o)

Annars höll jag på med lite allt möjligt idag. Det kändes som jag hann med rätt mycket tycker jag.

När jag åkte hem stannade jag och hämtade paket från H&M med lite grejer som jag köpte häromdan. Nya vårskor till sonen, några fräscha kuddfodral till soffan och en topp till Isan.

                                     
                                
                                                
                                      
Kuddarna var väldigt fina och passade perfekt till gardinerna. Skulle dock vilja få in lite rosa också eftersom jag köpte en rosa lampskärm i Ullared (!).  Vet inte varför jag köpte en rosa skärm? Vi har inget annat rosa i vardagsrummet förutom två små ljuslyktor från Indiska. Den var förstås väldigt fin, och det tyckte mannen med så jag får väl helt enkelt addera mer rosa!

Nu står två "hemgjorda" pizzor i ugnen! Pizzakit från coop närmare bestämt. 10:- den här veckan!!

                                            
Vi kör traditionell Capricciosa med skinka och champinjoner. Vad äter ni ikväll??

I morgon är jag ledig och Isan ska till skogen på morgonen med dagis. Egentid!! Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar