lördag 17 december 2016

Rytmus musikkalender 2016.





                                                           God morgon lördag!

Vaknade prick klockan sju och tog ett skutt ur sängen! Skönt utvilad och de andra sover fortfarande. Det blev en sen kväll igår för lillfisen eftersom hon och jag var på konsert på stan. Men vilken kväll!

Det var sonens skola som hade konsert -  Rytmus Musikkalender. Det var 24 "luckor" som innehöll låtar som framfördes av de duktiga eleverna i årskurs 2.

O spelar trummor och sjunger, och som han spelar!!?? HUR kan man spela trummor så där efter knappt två år när man ALDRIG rört ett trumset förut??


Han sjöng också två låtar, Power of Equality av Red Hot Chili Peppers och Zoltan speaks av Neck Deep som jag tror är ett av hans favoritband.




Det är min son det!! ❤

Så talangfull! Förstår inte var det kommer ifrån bara?😲

Isabellen satt så fint i sin stol och tittade hela tiden, även om hon tyckte att de spelade i högsta laget. Jag kunde ju ha tänkt på att ta med nåt hörselskydd, men det gjorde jag ju inte, tyvärr, så hon höll för öronen ibland när det var som "värst". 

Idag har vi inget särskilt inplanerat. Får se om vi klär granen kanske? Tror jag väntar med att göra skinkan till senare i veckan. Har tagit föräldraledigt nästa vecka så jag är ledig fyra dagar på raken! 

Ha en mysig lördag nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar