söndag 7 maj 2017

Bra prenumerationserbjudanden!






                                                                God morgon!

Jag vaknade tidigt, strax före sju, men de andra sover än så länge. Skönt att få lite tid för sig själv i lugn och ro.

Som ni kanske vet vid det här laget så älskar jag skönhetsprodukter och nåt jag älskar ännu mer är att FÅ skönhetsprodukter! Så därför har jag väldigt svårt att stå emot såna där prenumerationserbjudanden som dyker upp ibland.

I fredags kom mina produkter från Meraki, duschcreme och bodylotion. De doftar FANTASTISKT!! Och de känns riktigt, riktigt lyxiga.



Det var ett prenumerationserbjudande från Family Living som jag nappade på för nån månad sen. Tror att det fortfarande gäller. 

Idag beställde jag en prenumeration på Topphälsa och då får man tre produkter från Estelle & Thild.


Jag är egentligen mest ute efter en scrub till kroppen så jag hoppas att den är riktigt bra. Har en nu som jag försöker använda upp men den lämnar en riktigt fet hinna efter sig, och det gillar jag inte.


Igår var vi på loppis i skogarna runt våra gamla kvarter. Jag hittade bl a. en hylla till hallen med krokar att hänga kläder och sånt på som vi ska sätta i Isans höjd. Har tänkt på det länge men det har liksom inte blivit av, men plötsligt händer det!! 

Ska åka och köpa skruv idag och sen ska den upp. Visar sen!

Ha en härlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar