torsdag 4 maj 2017

Skopanik!





                                                                Hej, svejs!

Vilket väder vi har! Och vilka skor vi inte har! Har skickat det stackars barnet till dagis i pälsfodrade sneakers den här veckan eftersom det var de skor som var det närmaste vårskor som vi kunde komma.

Alla skor från förra sommaren är givetvis urvuxna och vi har "inte hunnit" (glömt) köpa några nya. Panik!

Hade tänkt åka och kolla efter skor till henne i helgen men gick in på H&M:s hemsida och klickade hem två par söta små skor. Ett par tygskor med resårsnörning som är lätta att ta av och på. Perfekta på dagis!


Och så ett par ljuvliga sandaler som knäpps med kardborrband.
Dessa åker med i resväskan till Cypern!


Priserna är minst sagt humana, 99:- resp. 149:-

I morgon ska jag nog ta och åka och kolla efter en ny cykel. Min förra blev ju stulen för några veckor sen och eftersom den var så gammal fick jag inte ut nåt på försäkringen. 

Om jag köper en ny ska jag behandla den som mitt tredje barn. Jag ska vara så rädd, så rädd om den och riktigt pyssla om den. 😘

Nu ska jag gå och hämta lillfisen som är hos en dagiskompis och hoppar studsmatta. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar